مقالات تجاری و بازرگانی

در این وبلاگ سعی می کنم یک سری مقالات تجاری و بازرگانی را منتشر نمایم

مقالات تجاری و بازرگانی

در این وبلاگ سعی می کنم یک سری مقالات تجاری و بازرگانی را منتشر نمایم

۲ مطلب در شهریور ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

در مدیریت استراتژیک رویکردهای گوناگونی وجود دارد و با تاکید دوباره هر نوع کسب و کار متفاوتی رویکرد متفاوتی در جزئیات را می طلبد ، اما شاخصه های عمومی آنها را می توان موارد زیر دانست که فصل مشترک تقریباً تمامی کسب و کارها می باشد .

  1. دانش و اطلاعات مورد نیاز
  2. تحقیقات جوانب مختلف کسب و کار جامعه هدف
  3. فرصت ها و فاجعه ها
  4. این ، نوع نگرش و طریقه برخورد ماست که از عوامل بیرونی فرصت یا فاجعه می آفریند ، شما باید همیشه بدنبال راهی برای تبدیل عوامل و شرایط بیرونی به فرصت ها باشید ، این روش مدیریت شرایط و مدیریت بحران شماست که از عوامل بیرونی فرصت یا فاجعه می آفریند «حداقل در اکثر مواقع»

  5. نظام برخورد با مشتریان
  6. یکی از آن مواردیست که به انضمام اینکه از قواعد خاص پیروی می کنید بسیار قابلیت منحصر بفردسازی دارد و ایجاد یک شخصیت خاص برای کسب و کار شما می کند . نظام برخورد با مشتریان و ارباب رجوعان ..... 

    ادامه مطلب

  • متینا مدیر
  • ۰
  • ۰

پورتال بین المللی دیجی سیلک رود، از کلیه دانشجویان و اساتید دانشگاه ها و موسسات علمی کشور جهت ثبت و نمایش رایگان مقالات علمی و پژوهشی و ISI دعوت به عمل می آورد.

قابل ذکر می باشد کلیه مقالات اساتید و دانشجویان جهت به نمایش در آمدن در دیجی سیلک رود می بایست دارای بار علمی بوده و در غیر این صورت مورد تایید نخواهند بود.

کلیه خدمات در پورتال دیجی سیلک رود، به صورت... ادامه مطلب

  • متینا مدیر